The search result changed since you submitted your search request. Documents might be displayed in a different sort order.
  • search hit 19 of 1414
Back to Result List

Die Auswirkungen einer Social-Media-Präsenz auf den Unternehmenserfolg

  • Untersucht wird die Wirkung eines Unternehmensauftritts in sozialen Medien auf die Kundenbindung, Neukundengewinnung, Employer Branding, Gewinn sowie Markenimage und Reichweite.

Export metadata

Additional Services

Metadaten
Author:Mandy Voigt
Title Additional (English):The effects of a social-media-presence on the success of a company
Advisor:Kati Kasper-BrauerGND
Document Type:Bachelor Thesis
Language:German
Name:Westsächsische Hochschule Zwickau
Dr.-Friedrichs-Rings 2a, 08056 Zwickau
Year of first Publication:2019
Publishing Institution:Westsächsische Hochschule Zwickau
Tag:Social Media; Social-Media-Marketing; Unternehmenserfolg
Page Number:51 Seiten, 6 Abb., - Tab., 43 Lit.
Faculty:Westsächsische Hochschule Zwickau / Wirtschaftswissenschaften
Release Date:2019/10/25