The search result changed since you submitted your search request. Documents might be displayed in a different sort order.
  • search hit 3 of 12667
Back to Result List

Nachhaltige Gütesiegel als Marketinginstrument

Sustainable Quality Label as a Marketing Instrument -What is the knowledge of consumers about Fairtrade quality standards?

  • In unserer heutigen Gesellschaft bildet fairer Handel die Grundlage für einen nachhaltigen Konsum. Doch was genau bedeutet

Export metadata

Additional Services

Metadaten
Author:Katharina Kurzer
Advisor:Gundolf BaierGND, Thomas Rink-Neave
Document Type:Bachelor Thesis
Language:German
Name:Westsächsische Hochschule Zwickau
Dr.-Friedrichs-Ring 2A, 08056 Zwickau
Date of Publication (online):2017/06/26
Year of first Publication:2017
Publishing Institution:Westsächsische Hochschule Zwickau
Date of final exam:2017/06/28
Tag:Fairer Handel; Fairtrade; Gütesiegel; Marketing; Nachhaltigkeit
Page Number:90 Seiten, 36 Abb., 9 Tab., 84 Lit.
Faculty:Westsächsische Hochschule Zwickau / Wirtschaftswissenschaften
Release Date:2019/10/25