The search result changed since you submitted your search request. Documents might be displayed in a different sort order.
  • search hit 47 of 12667
Back to Result List

Suchmaschinenoptimierung und ihre Anwendung für deutsche Unternehmen auf dem chinesischen Markt

Search Engine Optimization and its usage for German companies in the Chinese market

  • Die Arbeit beschäftigt sich mit dem Thema Suchmaschinenoptimierung. Dabei wird zunächst auf Ziele und Vorteile eingangen. Anschließend werden Suchmaschinen klassifiziert und ihre Vorgehensweise erläutert. Onpage und Offpage Optimierung werden definiert und erklärt. Auch auf Online Werbung wird eingegangen. Zum Schluß wird auf die Schwierigkeiten eingegangen, die deutsche Unternehmen auf dem chinesischen Internetmakrt erwarten und Tipps werden gegeben.
  • Search Engine Optimization ist the topic of the study. First of all Search Engine Optimization is defined and goals are given. Afterwards Search Engines are categorized and it is decribed how they work. Onpage and Offpage Optimization are defined and also Onlilne Advertisement is explained. Last but not least the difficulties German companies face in the Chinese market are explained and tips about how to solve them are given.

Export metadata

Additional Services

Metadaten
Author:Janine Seiler
Advisor:Andri Mahefa, Ines-Andrea Busch-LauerGND
Document Type:Bachelor Thesis
Language:German
Name:Westsächsische Hochschule Zwickau
Dr.-Friedrichs-Ring 2a, 08056 Zwickau
Date of Publication (online):2014/10/29
Year of first Publication:2012
Publishing Institution:Westsächsische Hochschule Zwickau
Date of final exam:2012/01/27
Tag:Internet in China; Suchmaschinenoptimierung
Search Engine Optimization
GND Keyword:Online-Marketing; Optimierung
Page Number:45 Seiten, 4 Abb., 3 Tab., 44 Lit.
Faculty:Westsächsische Hochschule Zwickau / Wirtschaftswissenschaften
Release Date:2014/10/29