Suchmaschinenoptimierung (SEO) - Maßnahmenvorschläge zur Neukundengewinnung für die Firma Santiago Exchange
Search Engine Optimization (SEO) - Measures for the acquisition of new clients for the company Santiago Exchange
- Im theoretischen Teil dieser Arbeit werden die Grundlagen der Suchmaschinenoptimierung (SEO) vermittelt. Im praktischen Teil werden die Website der chilenischen Firma Santiago Exchange sowie die Websites von Mitbewerbern einer Analyse hinsichtlich der SEO-Kriterien unterzogen. Anschließend werden konkrete Maßnahmen zur Suchmaschinenoptimierung für Santiago Exchange vorgeschlagen.
- The theoretical part of this work provides the basics of Search Engine Optimization (SEO). In the practical part the website of the Chilean company Santiago Exchange as well as competitors' websites will be analysed on SEO criteria. Following concrete measures for Search Engine Optimization will be proposed for Santiago Exchange.
Author: | Elisa Petermann |
---|---|
Advisor: | Gundolf BaierGND, Thomas Rink-Neave |
Document Type: | Bachelor Thesis |
Language: | German |
Name: | Santiago Exchange Hernando de Magallanes 1245, Comuna Las Condes, Santiago de Chile, 75500 Santiago de Chile |
Date of Publication (online): | 2014/10/29 |
Year of first Publication: | 2013 |
Granting Institution: | Westsächsische Hochschule Zwickau, Westsächsische Hochschule Zwickau |
Date of final exam: | 2013/03/12 |
Tag: | Neukundengewinnung; Online Marketing; SEO; Suchmaschinenmarketing Acquisition of new clients; Online Marketing; SEO; Search Engine Marketing |
Page Number: | 54 Seiten, 14 Abb., - Tab., 32 Lit. |
Faculty: | Westsächsische Hochschule Zwickau / Wirtschaftswissenschaften |
Release Date: | 2014/10/29 |