Implementierung eines Rubix-Cube Spieles mit automatischer Lösung
Implementing a Rubix-Cube game with automatic solving
- Diese Arbeit beschäftigt sich mit dem automischen Lösens eines Rubik's Würfels. Die Schichten-Methode und dessen Implementierung in einem Spiel wird beschrieben.
- This bachelor project is an introduction to solving the Rubik's cube automatically. The layer method is used, described and finally implemented in a game.
Author: | Michael Johannes Vogel |
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Advisor: | Werner Remke, Sibylle Schwarz |
Document Type: | Bachelor Thesis |
Language: | German |
Name: | Westsächsische Hochschule Zwickau Dr.-Friedrichs-Ring 2A, 08056 Zwickau |
Date of Publication (online): | 2016/01/12 |
Year of first Publication: | 2011 |
Publishing Institution: | Westsächsische Hochschule Zwickau |
Date of final exam: | 2011/04/26 |
GND Keyword: | Algorithmus; VIACOBI; Computergraphik; Dreidimensionale Computergraphik |
Page Number: | 44 Seiten, 45 Abb., 7 Tab., 3 Lit. |
Faculty: | Westsächsische Hochschule Zwickau / Physikalische Technik, Informatik |
Release Date: | 2016/01/12 |