The search result changed since you submitted your search request. Documents might be displayed in a different sort order.
  • search hit 4 of 33
Back to Result List

Implementierung eines Rubix-Cube Spieles mit automatischer Lösung

Implementing a Rubix-Cube game with automatic solving

  • Diese Arbeit beschäftigt sich mit dem automischen Lösens eines Rubik's Würfels. Die Schichten-Methode und dessen Implementierung in einem Spiel wird beschrieben.
  • This bachelor project is an introduction to solving the Rubik's cube automatically. The layer method is used, described and finally implemented in a game.

Download full text files

Export metadata

Additional Services

Metadaten
Author:Michael Johannes Vogel
Advisor:Werner Remke, Sibylle Schwarz
Document Type:Bachelor Thesis
Language:German
Name:Westsächsische Hochschule Zwickau
Dr.-Friedrichs-Ring 2A, 08056 Zwickau
Date of Publication (online):2016/01/12
Year of first Publication:2011
Publishing Institution:Westsächsische Hochschule Zwickau
Date of final exam:2011/04/26
GND Keyword:Algorithmus; VIACOBI; Computergraphik; Dreidimensionale Computergraphik
Page Number:44 Seiten, 45 Abb., 7 Tab., 3 Lit.
Faculty:Westsächsische Hochschule Zwickau / Physikalische Technik, Informatik
Release Date:2016/01/12