Standardisierung vs. Differenzierung des Marketings am Beispiel ausgewählter Automobilhersteller auf dem deutschen und nordamerikanischen Markt
Standardisation vs.differentiation of marketing by using the example of automobile constructors in the German and English market
- Anhang von 3 Werbespots werden die genutzten Elemente der Werbung auf ihr Standardisierungspotential hin untersucht.
- By using three commercials the potential of standardisation is being determined.
MetadatenAuthor: | Benjamin Rose |
---|
Advisor: | Andri Mahefa, Thomas Rink-Neave |
---|
Document Type: | Bachelor Thesis |
---|
Language: | German |
---|
Date of Publication (online): | 2015/10/07 |
---|
Year of first Publication: | 2014 |
---|
Publishing Institution: | Westsächsische Hochschule Zwickau |
---|
Date of final exam: | 2014/05/06 |
---|
Tag: | Automobile; Differentiation; Marketing; Standardisation |
---|
GND Keyword: | Standardisierung; Differenzierung; Kraftwagen; Marketing |
---|
Page Number: | 119 Seiten, 14 Abb., - Tab., 26 Lit. |
---|
Faculty: | Westsächsische Hochschule Zwickau / Wirtschaftswissenschaften |
---|
Release Date: | 2015/10/07 |
---|