Standardisierung vs. Differenzierung des Marketings am Beispiel ausgewählter Automobilhersteller auf dem deutschen und nordamerikanischen Markt

Standardisation vs.differentiation of marketing by using the example of automobile constructors in the German and English market

  • Anhang von 3 Werbespots werden die genutzten Elemente der Werbung auf ihr Standardisierungspotential hin untersucht.
  • By using three commercials the potential of standardisation is being determined.

Download full text files

Export metadata

Additional Services

Metadaten
Author:Benjamin Rose
Advisor:Andri Mahefa, Thomas Rink-Neave
Document Type:Bachelor Thesis
Language:German
Date of Publication (online):2015/10/07
Year of first Publication:2014
Publishing Institution:Westsächsische Hochschule Zwickau
Date of final exam:2014/05/06
Tag:Automobile; Differentiation; Marketing; Standardisation
GND Keyword:Standardisierung; Differenzierung; Kraftwagen; Marketing
Page Number:119 Seiten, 14 Abb., - Tab., 26 Lit.
Faculty:Westsächsische Hochschule Zwickau / Wirtschaftswissenschaften
Release Date:2015/10/07